torsdag..

dagen har flytit på och ja..det blev lyckad dag trots allt..
pratade med nora som gjorde dagen både rolig o solig igen för mej..
fy fan vad mkt skit vi har gjort, och för att inte nämna, hur jäävla MYCKET vi ha skrattat :p haha!
det vet nog ingen alltså :P haha!
skrattade så mkt en gång på biblan att vi blev utslängda, hahahaha!
Ja shiit pomfritt, det va länge sen nu vi sågs..
men det får de bli ändring på :P

dagen fortlöpte..
blev lite mellanmål-käk, sen kom lilleman..en sväng..
lite bus med honom..
sen bar det av mot stan med johanna..
hungriga som vargar är det vi som pratar snusk in i 2 pizzorior..
men vandra snabbt ut igen för vi gillar inte utbudet..
vi hamnade där vi alltid hamnar, bönans pizzeria :P haha!
se körde vi hem igen..

och nu ha jag hjälpt pappa i köket.
så jag diskade upp diskberget och sen gjorde vi mjölkfri lasagne med. mums!
allt går fortare om man hjälps åt :-)
och sen nu hamnade jag här..
mega trött faktiskt.. o har ingen ny film att se på heller ikväll.. suck.. =/
men jag somnar nog gott ändå :P
har ju mysmusiken..
den enda som saknas är sällskap.. snyft!
får väl plocka fram Ludde då ( gosedrjuret :P haha )

Godnatt mina kära vänner..

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback