solsken..

Kanonväder ute idag.. :-)
Har vart ute och gått med Johanna, Dessi och Mange nu i lite över en timme :)
Hur skönt som helst :-)
tills man kom hem igen till sitt stökiga rum.. :P haha.
hatar att va sjuk, då kastar man bara saker runt sej o orka inte plocka upp dom igen..
blir bara att man sköter resten av lägenheten, diska upp disken osv..
nu när mamma inte kan göra det. är ju inte så kul för pappsi att komma hem till ett stort diskberg..
nej ngn motta får det vara, det kan lika gärna jag göra när jag ändå går hemma :-)

så nu får det blir storstädning i mitt rum och även lite matte måste bli gjord..
nu får jag ta o skärpa till mej minsann :P
annars kommer jag aldrig klara Matte B till hösten..
kommer bli en utmaning, men jag ska göra allt jag kan för att klara den.
så jag kan ju börja med att ta tag i matten nu :P HAHAHA! :P

men ska i och för sej ha pluggdag med Johanna på söndag ;-) hehe!
så får man nog lite gjort iaf.. gjorde ju faktiskt en del förra gången vi hade pluggdag :-)
vi både pluggade, datornördade oss, och lagade mat o åt :P haha!
duktigt gjort :-)

över till städningen nu...
over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback