roliga kommentarer..

Jag. Lizette och Laura står o pratar om kaffe..

laura frågar
- varför dricker inte du kaffe då?
jag - örk, tycker inte om det.. finns ju inga fördelar med det heller?!
Lizze - joho, man blir pigg!
Jag - ja men de kan man bli av andra saker med, av kaffe bli man beroende, får gula tänder, dålig andedräkt..!
Lizze - Ja men då är de ju som rökning då juh!
jag - Ja och vem fan ha påstått att det är bra att röka då? haha!
Laura - åhh..Lizette!!
hahahaha..alla brister ut i skratt!
( lizze, det där var ngt jag hade kunnat säga..haha..vi ha nog umgåtts för mkt..;P haha )


Elin o jag pratar i tele..
på ngt sätt kom vi in på att vi inte va så bra på
geografi när vi var små ( det är jag fortfarande inte.)
elins kommentar till det hela..
- åh, jag kan lära dej mina knep!
jag - ja för jissunam, slå till med dina knep, lär mej! haha
Elins kloka kommentar
- Vet du österriskes huvudstad? Där dricker man mycket wien?! hahaha!
och sen denna med malin, ett knep till har jag..
Vet du ungerns huvudstad? Där kan man baka en budapest!



hahahahhaha! ja tack för de kloka knepen gullunge <3

Kommentarer
Postat av: liz

haha va illa (= puss

2009-03-12 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback