magonten..

magvärken vill inte ge med sej.. har grymt ont nu igen :-(
lite febrig och förkyld :-(
hatar att vara sjuk..
hade inte så ont i eftermiddags så trodde de va på bättringsvägen..
ack vad fel jag verka ha haft =/

tvingade iaf ut mej själv på en liten promenad..de va ju så fint väder..
de e jag glad för att jag gjorde faktiskt.. :-)
så jag fick lite frisk luft... den va verkligen frisk..
såg ut att vara riktigt varmt o härligt ute..
men ack vad fel jag hade, jättekalla vindar.. blåste en hel del oxå!

magvärk. illamående, inget rooligt alls.. :(
men antar att det är ngt som går nu..
vet många som ha haft ont i magen osv! :(
illa illa..

VILL bli frisk nu.. :S

Kommentarer
Postat av: Sofie

krya på dig stumpan!

Postat av: Anonym

Tack gumman.

saknar dej.. vi får ta och träffas när jag bli frisk igen :)

2009-03-17 @ 20:50:44
Postat av: Sa

2009-03-18 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback