Lotter o veckan..

igår köpte jag 2 lotter kom jag på att jag glömde nämna..
jag vann tillbaka mina 15 kr som dom kostade :P haha
så ja jag får väl införskaffa  mej 2 nya lotter idag..
det är verkligen tur med lotter tror jag..
det var som när mamma fylllde år o jag gav henne ett lottpaket..
va väl typ 7-8 lotter i det.
hon vann på vare lott.. inte så mkt visserligen men ändå..
hon vann på allihopa!! :-) hehe!


Veckan ser ut följande:

Måndag:
Tacomys hemma hos sanne kl 18!
Umgås med Elin med!

Tisdag:
va med johanna, fixa present till cilla!

onsdag:
Promenad
PLUGGA minst 1 timme!
städa
Byta på blixten!
och sen ha jag inga mer planer för denna dag!

Torsdag:
Storhandla med mamma o mormor
( få ju hjälpa till nu när mamma inte kan köra eller gör ngt med handen.)
PROMENAD!
o sen ha jag inga mer planer för denna dag!

Fredag:
Jobbar 8.00-16.00
promenad

Lördag:
Jobbar 11-16
sen blirre party :-P

Söndag:
Jobbar 11-16
Promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback