Lördagen e kommen..

idag blir det färgning av håret, det blir släktkalas, det blir paaarty!
Och vet ni vad? jag är trött, men är på riktigt bra humör :P
Så denna dagen får vi hoppas bli jäävligt lyckad :D
fast som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mej ikväll..
jag tar med lite olika alternativ :p haha
så får vi se..
man måste kanske vara lite mer anständigt klädd när man ska umgås med släkten..
byter om till ngt mer tuffare sen :P haha!
Skenet bedrar :P haha!

ja usch som det ser ut på mitt rum med *skäms*
ser ut som en bombnedslag! Bllääää!
får väl försöka städa lite här idag med innan jag åker bort till sis :-)

igår gjorde jag egentligen ingenting..
vart med emma på stan, tills ungefär stängningsdags..
sen käkade vi lite innan vi begav oss hemåt igen.. :-)
o sen fastnade jag med lite saker som behövde göras inför idag..
gittans :-)
sen blev det bingen för min del, gick väl o la mej vid 23 igår..
vaknade idag vid 6.20... men det går ju inte för sej att gå upp så tidigt..
låg kvar i sängen.. vaknade nu vid 8.20.
orkade inte kämpa fram mer sömn så jag bestämde mej för att gå upp :-)


Skriver kanske mer sen..
Kraaaam!

Over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback