fruktansvärd dag!

man kan ha dåliga dagar, denna dagen har vart fruktansvärd..
Jag vaknade vid lite innan 5 i morse av att jag ha kraftigt ont i magen..
vilket jag fortfarande har :(
Va uppe o gick emellanåt för de gjorde för ont för att ligga ner..
Vid 9 tiden körde jag till läkaren, för jag skulle ju testa med mot astma!
Men det visade sej att kurvorna skulle visat annorlunda än vad dom gjorde om det skulle vara astma..
så det vi kom fram till var att, jag har nedsatt lungfunktion..
Varför jag hade det visste hon inte?!
kände mej mindre orolig när jag kom än när jag gick!
Har telefontid med den andra läkarn angående detta på torsdag morgon!
Om hur vi ska gå till väga..
om jag ska få börja ta kortisonspray eller om de vill skicka mej vidare eller nått!
Jag skulle blåsa ut 4 liter men kunde bara blåsa ut 3 liter.
Lungkapaciteten eller vad det heter skulle ligga på 90-120 ngnstans, jag hade 74 :S
sen fick jag testa med en konstig astmamedicin men värderna blev sämre efter jag hade tagit den :S
märkligt..! menmen.. bara till att vänta o se nu vad doktorn säger på torsdag..
ska iväg till en annan läkare då med för att testa mej mot allergierna :S
Usch vad mkt läkarbesök och pengar..

Vid 11 tiden idag bar det av mot arbetsintervju.
som personlig assistent!
även om jag hade ont i magen o mådde skit..
så tror jag att jag gjorde intryck på dom, hoppas det iaf!
så nu är det bara till att vänta o se där med :)
väntan är jobbig.. :S

efter jag kom hem från intervjun fick jag migrän. sjukt ont i huvudet..
tog en tablett och gick o la mej...
sov väl sen i ca 2 timmar kanske..
vaknade.. migränen va borta, magonten va kvar :(
förstår inte vad det är med min mage..
har grymt ont fortfarande i den... o har ingen matlust för fem öre..
tryckte i mej lite pyttipanna nu..kändes väl lite bättre i magen..
men ha fortfarande jätteont :( snyft!

sitter här nu o dricker ramlösa :P hehe! o har inget o göra..
orka inte göra så mkt heller för den delen :P hehe!
Trött, gnällig, ont... japp då har ni en malin i dagens läge! :-)


Over and out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn.. Kramar om lite försiktigt

2009-03-16 @ 15:43:15
Postat av: Malin

tack anonym :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback