Fredag..

Ja nu är fredagen snart över.. vad händer dessa timmarna som kommer nu då?
ja..säg det..sitter och väntar på johanna.. :P
hon firas idag av sin familj, lilla skrållan :) hehe!
Tykiga bröder ha hon med :P hahaha! skojar bara, ta inte illa upp grabbar ;) haha!
men ni är alla lika tykiga :P hahahhaha!
när johanna anländer till stan så får vi väl se vad vi hittar på :P hehe!
ngt lär vi göra iaf..

annars idag har jag faktiskt inte gjort så mkt.. har vart o jobbat mellan 8-16!
cyklade hem och gjorde mej lite middag...
o efter det fixade jag lite med lite presenter..   spännande va? :P
jag och skrållan har med luskat ut vad vi ska ge bobby för nått, haha.
vi är dumma i huvudet johanna :P haha!  kan dock inte skriva vad vi ska ge han här..
då han är här inne o läser ibland ;)
eller är du kanske en trogen besökare bobbsan? :P

haft lite näsblod med.hahaha..
klantigheten tittade fram ikväll igen..
skulle duscha, och så tar jag ner duschhandtaget när jag råkar nysa samtidigt!
tappar duschen som flyger rakt på min näsa! haha.
Ja jag vet klantigt ;) haha!
så ut ur duschen är det malin som kommer med papper i näsan :P
ingen näsvänlig dusch vi har införskaffat, hahaha!

ett tips till alla..
cykla aldrig i beiga baggy-byxor i snöregn :P haha!
det misstaget gjorde jag i morse..när jag skulle till jobbet..
såg jju inte ritkigt klok ut när jag väl kom fram :P haha!
men det e smällar  man får ta! sånt som händer när man är trött och inte riktigt kan tänka!

ha en trevlig kväll allihopa! :-)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback