förkyld och gnällig.. men glad :P haha!

jag e mega förkyld..
börja ta på krafterna att alltid går runt o har en igentäppt näsa..
nysa och sveda i ögonen..
har ju vart förkyld sen innan jul.. jobbigt!
allergiögonen har jag praktiskt taget haft sen dess med.. suck!
men ska till doktorn idag klockan 15 så hoppas att en del frågetecken försvinner från mitt huvud!
sen blir det nog fotodag med Lizze ;) hehe.
ska modella lite! :P ska bli roligt :)

wehooo...glad...
för bilddagboken verka ha tagit sitt förnuft till fånga..
de verka ha fixat statisk nu :P gött som tusan!

vecka 9
Unika besökare: 119
Besökare: 180

det glädjer mej att jag har så mkt besökare :P hehe!
det är det jag minns av statisken..jag fick upp det en  gång, kollade o sen bara försvann det..
frågan är hur man hittar tillbaka till statisken :P hehe!
Men öjj.. FOLK KOMMENTERA MER!!! ;P
har jag så många besökare måste ni la bli bättre på att kommentera? :D hehe!
eller hur? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback