drygt..

drygt..jag har inte kommit på ngt bra bloggämne på länge nu känns de som....
så jag maler på om min vardag :-)
jag har så mkt jag tänker blogga om ibland..
men sen när man väl sätter sej här är det som att allt är puts väck..
o man kliar sej i huvudet o tänker.. vad tusan vad det nu jag tänkte skriva om? :S
märkligt att man kan glömma så..
var hamnar egentligen allt de där vi har tänkt?
för rätt som det är kan det dyka upp.. eller så glöms det bort helt...
vart hamnar alla ord då? :S
det är precis som när jag satte mej här o skulle börja skriva..alla ord va bort..
hade glömt va jag skulle skriva om..så får bli att jag skriver om min tisdag idag :-)

dagen har mest bestått av att fära omkring i Zigge med Johanna..
letade fotoalbum..hittade ett tillslut men jag va inte ett dugg nöjd :P
o när vi kom in till stan så kom jag på.. att jag ha ju faktiskt inte kollat inne på bildbutiken..
o där inne stod dom..de där albumen jag ha letat efter..blev att köpa 2 stycken såna istället..
så man liksom ha ett här hemma i reserv :P
så körde vi o bytte det andra jag köpte o fick pengarna tillbaka.. gött ;-)
köpte precis såna jag ville ha.. fick 2 för samma pris som ett jag inte va nöjd med.. kändes bra!
sen bar det av  mot solning så lite brunare har man nog blivit?
johanna mobbade mej bara för att jag blir så fräknig varje gång vi vart o solat :Phehe.
bläää!
vi hamnade till slut hemma hos danne.. käkade lidl-pizza o satt o snackade :P
sen blev det tvtittande innan vi körde hem..
o när jag kom hem..käkade jag en apelsin och badade..sen hamnade jag här trots att jag skulle plugga..
o städa..men lite av städningen ha hag faktiskt gjort.. imorgon måste jag verkligen ta tag i plugget..
sätta mej ner en timme iaf o plugga.. så man får ngt gjort.. måste skärpa till mej nu!
nu blir det lite städ innan jag hoppar ner i bingen för min skönhetssömn :-)


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh, så du vill inte berätta vad som har hänt? jaaa, jag får väl svara på den där! :D

2009-03-11 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback