bra humör?

ja nu är jag på bättre humör igen..
för en stund sen var jag mkt deppig..
men jag känner att hela situationen är inte värt det!
inte ett dugg..så deppat i en halvtimme..kom jag fram till att det bara är onödigt..
dessutom är jag ju inte helt säker på att det verkligen ha hänt de jag tror!
Men har det gjort det..så ha jag bara en sak att säga..
förtjänade det! skylla sej själv!
bara inte andra bli lidande för det..
efter ha pratat av mej o tänkt igenom hela situationen så kan jag nu släppa det..
för som mitt motto är..
lev dagen som det vore den sista! för man vet aldrig när det är försent!
Allt kommer att ordna sej!
Tack Kasper för du lyssnade iaf ;) o jag hoppas att synen på vissa saker inte är ändrad ;-)

Jag ska träffa min underbara pinglor ikväll så bäst för mej att jag är på bra humör!
ska blir riktigt roligt.. va länge sen de gamla goa gänget samlades..
tyvärr saknas de ju två ikväll.. mie och johanna.. men de bor ju int ehär längre så de kunde inte ta sej hit..
men de kommer fler ggr tjejer.. :-)

Nu kom mamsemums hem med, det hade vi inte räknat med..
trodde hon skulle få ligga över på sjukan iaf ett dygn..men nejdå..hon är hemma!


Nu ska jag sminka klart mej..


Over and out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vad som har hänt? :S

2009-03-09 @ 19:47:25
Postat av: Malin

inte så lätt att svara ngn som är anonym :P

Postat av: Anonym

en beundrare till dig som tycker du är söt : )

2009-03-10 @ 16:59:19
Postat av: Malin

ojoj låter spännande ;) hehe. kanske ska ta o svara på min kontaktannons då på bilddagboken :P hahahahaha! under den 10nde januari ;)hahaha!

2009-03-10 @ 23:30:50
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback