trött på regn..

usch regna nu igen..
jisses vad vädret påverka ens humör..
inget sol inget leende :P haha!
nej men det blir så dystert ute när de regnar, man blir tröttare! :(
Men regnet har en fördel, man kan sitta inne o mysa till en film..
eller ligga i sängen o småprata och höra hur regnet smattra. myyyysigt <3
o tröttast av allt blir jag nog för jag får cykla i regnet till sjukan för att ta ett ynkla litet prov..
aja.. då kommer iaf regnstället till användning :P hehe!
sen blir det en färd hemåt mamsen och byta på Blirre! <3
och sen hem till älsko! <3
jag ska fasiken köpa en bil.. men hmm..då blir jag nog så lat :S :(
nu har jag ju inget val med att cykla.. nu måste jag cykla för vi ha ingen bil hemma..
hmm..det är ett dilemma detta :P haha!
Man blir ju inte alls lika låst om man har egen bil..
värt att fundera på.. jag kommer ju inte sluta med mina strandpromenader bara för att jag har bil..
nej o åter nej, för jag bara gnäller på min mage hela tiden.. inte alls nöjd med den..
så det blir hårdträning nu.. så varför skulle jag då köra dit..
nej skärpning..

på med regnstället och upp på cyklen! Och iväg far mallan på bettan!
På återseende :P hehe!

äntligen har mitt schema blivit klart med..ska hämta det imorgon :-)
göttans!


Kom hem till mej snart? :-) saknar dej idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback