trött, jobb och sol.. :P

åhhh...vad trött jag blir på mig själv.. satte mej i köket med helt öppet fönster för skulle vänta på att vattnet ska koka.. men de händer inget.. och nu när jag kollar, typ sisådär 20 min senare, har det fortfarand einte hänt ngt..?
Hmm..vad konstigt... nej inget märkvärdigt alls.. :P Mallan hade glömt sätta på plattan :Phaha! ooppps!


ja..mkt jobb nu.. har gått in på mina 100% nu.
känns lite tråkigt. men ändå jätte kul..
känns bra att ha ett jobb att gå till varje dag samtidigt som det är tråkigt.. för man blir ju så osocial.
Ialla fall när man jobbar kväll och sen dag dagen efter.. då hinner man inte mer än hem, fixa mat till dagen efter och sen gå o lägga sej.. och när man väl är ledig så jobbar alla andra ungefär!
de helgerna jag inte jobbar, jobbar andra på osv!
men några dagar prickar man rätt, denna veckan är jag bara ledig på torsdag..
så onsdagen efter jobbet  o kvällen är redan uppbokat och likadant torsdag kväll!
visst uppskatta man mer de lediga dagarna nu när man har dom..
men allt bli så upplanerat!
jag gillar ju mer när man e spontan.. men ska man ha ngn chans att hitta på ngt eller hinna träffa folk så måste man planera in det på sina lediga dagar minsann!
idag känner jag för att hitta på nått..kanske man ska ut o gå? eller gå till havet o ta ett dopp?
eller bara ta det lugnt? inte ofta man kan göra det :P
jesper och hans hangs är i skogen och leker med sina pickadoller :P haha! (paintball)
 så han lär komma hem med massa blåmärken senare ikväll. haha! usch stackarn! ;)

han och andy va hemma en runda..
det blev strips, bearnisesås och kyckling och burgare som vi käkade innan dom stack igen :P
andy tyckte jag kunde följa med o va måltavla! haha!
skit ner dej andyponken! :P

sådär ja..nu är plattan på och vattnet börjar banne mej snart koka..

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback