Riktig bakis-söndag!

idag är det en riktig bakis-söndag!
igår blev det verkligen för mkt av det goda!
Usch! ska fan inte dricka mer nu..
aldrig mer... usch!
eller inte förrän nästa helg iaf :P haha!
då är de ju midsommar då får man dricka lite vin :-)
men igår blev de en jäkla snefylla!
va en trevli förfest iaf.. mkt snack.. och så blev det lite hårklippning med :P haha!
sen utgång på compa.. vilket inte va överdrivet skoj!
kvällen flippade lite väl mkt!
men det ordnar väl sej.. hoppas jag!

Idag har jag inte gjort mkt.. är jättebakis..
jag som inte brukar vara det :S
legat i sängen hela dagen..
först nu som jag klev upp och tog cyklen till stan o hämtade en pizza :P
sen nu fastnade jag i tv-soffan..
längtar till älskling kommer hem igen.. :-)
Du betyder sjukt mkt för mej Jesper Svensson! <3

nu blir det på med myskläderna och se på tv!
Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback