promenix..

jorå skrev ju igår att jag skulle upp och gå idag..
sagt och gjort :-) va lite jobbigt att stiga upp vid fem..
men ack vad skönt när man väl kom utanför dörren..och benen började gå!
Så en promenad på 50 minuter blev det imorse.. skönt!
och sen dusch, och frukost..
nu ska jag alldeles strax gå till jobbet! :-)
imorgon får jag se till att inte snooza så jag hinner promenera det stora hållet :P hehe!
skönt..
nej.. nu är de dags för tandborstning och sen till jobbet..
efter jobbet idag blir det att cykla till Labbet och ta prover!

lite rädd är man ju nu när man ska gå till jobbet.. jävla fiskmåsar attacktera ju en :/ haha!

Ha en bra dag!

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha du avlidit?

2009-06-10 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback