jobbdags..

nu har sommarjobbet dragit igång..
Jobbar nu dessa två veckorna
7.00-14.30!
riktigt goa tider egentligen för då har man hela eftermiddagen ledig! :-)
ska hem idag o lämna massa a-kassa-papper jag va tvungen o skriva!
o de ska läggas ihop med de andra papprena..
bli så trött på akassan..
skickar bara papprena fram o tillbaka, fram o tillbaka..
men olika synpunkter varje gång.
varför inte säga allt från början? suck! haha!

nu ska jag borsta tänderna o sen gå till jobbet..
riktigt skönt att det är så nära.. :-)
bli värre sen när de andra jobbet börjar!
men de blir motion o motion behöver jag ha!

Mitt nya liv har återigen börjat men denna gången är jag med seriös.
soppa eller sallad varje dag till lunch!
o sen hemma undvika potatis, pasta o ris!
och ut o gå en timme varje morgon innan jobbet (vid 5 tiden ;P )
och så en timme varje kväll.. :-)

så det så..
nej nu ska jag bege mej. tjingeling! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback