jobbdags..

igår jobbade jag kväll..de gick ganska bra..
förutom när jag skulle köra bilen :Phaha..
Hanna ångrade nog sitt val snabbt att jag fick ta över bilkörningen :P haha.
jag va ju inte van vid spn bil så det blev lite..''bruuuuuuuuuuum bruuuuuuuuum''
när jag gasade och skulle starta :P haha!

idag blir det jobb mellan 7-14.00
ska bli skönt att sluta så tidgit.. men tusan inte skönt att gå upp såhär tidigt. :)
tänkte cykla vid halv sju.. så kan man cykla i lugn o ro :P men det är nog inte lika varmt idag?
blir kankse det sen? man kan ju alltid hoppas..
de har ju sagt attd et ska vara varmt o fint enda tills lördag! :)
så det håller vi tummarna för..
likaså håller vi tummarna för att jag lyckas få ngt ledigt på östersjö? :P

nej över till gröten..
ha en bra dag.
kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback