helgen har börjat... :)

igår efter jobbet blev det slapp och mys med älskling!
Han hade gjort lasagne tills jag kom hem. muuums! :-)
käkade, myste o pratade lite om helgen..
innan det bar av mot rocken :-) Jag, andy, jocke och Jesper!
det blev en rolig kväll..blev en jäkla massa kissande i buskarna innan
jag upptäckte att de fanns en toalett :P haha!
där stod man o snackade med lite skånska brudar, mkt trevligt..
sen stötte jag på Johanna med..(kände knappt igen henne.)
men som jesper brukade kalla henne när de va yngre..
''pippi'' haha! aja..
jesper trampade ner gräset åt mej iaf när jag skulle pissa så jag slapp
få upp de ngnstans där man inte vill ha det :-)
sicken gentleman :-) <3
blev en kul kväll iaf.. mkt folk..
träffade jesper o johannas bröder, åt lite mat!
vimlade bort varandra i folkmassorna! :P haha!
men ja... en kul kväll iaf... tack grabbar för en skojig kväll! <3

lördagen idag började tidigt. vaknade vid 8 tiden o lyuckdes inte somna om..
råkade väcka jeppe då med :P haha..
så blev en mysig morgon. låg o pratade o myste innan vi steg upp o
gjorde frukost och åt tillsammans innan jag stack till jobbet <3
Fiskmåsarna utanför är galna.deras ungar har kommit  nu..
så nu får man akta sej. för dom attacktera en n'är man kommer ut... hjälp! haha!
cilla, isac o johan har vart hä ridag med o lekt på jobbet. mkt trevligt :-)

ikväll blir det rocken eller fest.. jag har inte bestämt mej än :O
eller man kanske ska sitta hemma o frossa i sej massa onyttigt?
för idag är det syndadagen :P haha!


ibland känns det verkligen som att man inte har någon..
att man inte har någon man alltid kan räkna med..
och det är sjukt tråkigt att känna så!

Besviken är jag med..menmen..
det är inget jag ska tänka på mer idag för idag är jag glad och det är soligt väder..
så nu e de största problemet vad jag känner för att hitta på ikväll? :P hehe!


Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback