arbetsdagen.. :P

första arbetsdagen är nu avklarad..
Jag hoppas att jag kommer fixa allt nu i sommar..
känns ju alltid lite ovant innan man kommit in i rutiner och såvidare.
men det gick bra idag..
Mycket info på en gång bara. så man va lite trött i huvudet när man cyklade hem..
och nu har man fått 100% med troligtbis istället för 80 %, gött som tusan!

cyklade hemom mamma o pappa med för att hämta midsommarklänningen :P hehe
man måste faktiskt va extra fin bara för det är midsommar..
haha..iaf är de en bra ursäkt att klä upp sej.
för egentligen är inte midsommar  ngt...eller jo.. det är..
TREVLIGT SÄLLSKAP, POTÄTER OCH SNAPS! wehoo! haha

jag är lite festasugen...kanske ska ta o fest till att på lördag? :-)
ngn som känner sej manad för detta? haha!
party och utgång kanske..? eller en lugn lördag med grillning o kubb?
hmm..jag kan inte bestämma mej..vad jag vill.. som vanligt...

som mej o johanna när vi är... ska vi det? vad tycker du? ska vi det eller? vi gör detta istället eller? haha..
japp vi var i kallekrona med, och dom tidsoptimister vi är, blev vi en halvtimma försent för att hämta Johannas mamma :P hehe.. och vi fick även fylla på parkeringsbiljetten :P haha!
och så åt vi som vilda djur när vi väl fick syn på mat :-)
blev två vanliga linnen inhandlade, 2 klänningar/tröjor, schampoo o balsam, en långarmad till jeppe,
ett annat linne och en väska!
så lite blev inhandlat minsann :-)
men hittade inga skor, stor besvikelse.. brukar alltid hitta skor men nej..inte nu inte. så illa! hehe!

ikväll tar jag de lugnt.. har vart med elin och emma en stund.. fikat och haft det trevligt :-)

nehe..över till tvn nu!

Tjo hej!



saknar dej alla redan.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback