typiskt med..

ja det är typiskt med..
hade tänkt ut ett så bra blogginlägg..va så taggad för att skriva ner detta..
men när jag satte mej här..försvann allt ur huvudet på mej, alla ord bara flöt iväg..
o nu kommer de inte tillbaka..het tom på ord blev jag.. o förstår inte vart allt tog vägen?
vart tar allt vägen egentligen? de där man tänkte..
försvinner det ut ur tomma intet?
eller ligger det där inne på lur i huvudet o titta fram när man minst anar det?
eller fötränger man det o minns aldrig vad de va man tänkte?!
hmm..ja..jag kom inte på ngt bra bloggämne idag..

så istället får jag väl skriva om hur sur jag är på gubbarna som är här o röjer. haha
men å andra sidan får vi hela duschrummet i ordning av dom!
så tack till dom störiga gubbarna..
men ni kan väl börja lite senare så man får sova ut?
vaknade av de där jäkla gubbarna idag med...fy tusan!
nej ikväll vill jag inte sova hemma eller ja de spela väl ingen roll ifs imorgon då jag ändå ska
upp i vettig tid o dra till jobbet! hehe!
lär va kanontrött.. menmen.

mina ögon va svullna idag när jag vaknade.
men kände mej helt klart ''klarare'' i dom..
men morgon o kväll sa apotekarn.. så nu ha jag precis tagit dropparna..
det svider, kliar o gör ont o tårarna forsar..
ser suddig to äckligt..
FY FAAAN VAD JAG HATAR DETTA!!!

Bjuder på en tårögd Malin idag i klädd pyjamas ;) haha!
 hatar att ha problem med ögonen

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju alltid lite synd om dig på något sätt. men hoppas detta året blir ett bra år med minimalt med sjukdomar och skador :D Kramar

2009-01-28 @ 21:32:40
Postat av: Malin

det hoppas jag med :D :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback