tröttis!

idag e jag en tröttis..
gick o la mej vid 2, halv tre igår :-)
somnade nog ganska fort tro jag när jag väl la mej i sängen! ;-)
har precis fått i mej lite frukost och snart är det dags för att cykla till jobbet!
mkt att göra idag? ja..
4 barnkalas, ca 48 ungar :S + att jag ska ha caféet öppet som vanligt. + allmänheten..
men det går nog bra även detta..
Malin fixar :P  hehe!


igår vart man ute o gick med mange,
han vgick med mej till krea för att hämta min cylle!
Tack mange!
Hatar att vara ute o gå själv, de e så drygt.
menmen.. cyklen hämtade vi o vi hann även med en visit inom
audio/video. Jag ska äntligen få ut en ny mobil!
Men de väntar på att mobilen ska komma in..
för därifrån dom ha beställt min telefon (en ny, likadan.)
verkade dom inte ha den kvar, vilket KAN betyda positivt för mej..
för den jag har e på väg ut ur sortimentet.
så ha jag tur,så kanske jag få en helt ny av en annan sort.
det hade ju vart det bästa! HOPPPPPPAS!! :D

efter denna runda..bar det hemåt..
bytte lite kläder, men mysbyxorna fick va kvar på :P haha!
sen åkte jag med pappa in till stan..
lämnade in min jacka äntligen :P haha!
o så skulle jag va duktig att hämta ut mitt linne med..
men åh nej..tro fan att den enda dagen i veckan de stänger tidigare är fredagarna!
suck! Blir en runda inom stan på måndag igen då! :-)
trevligt?! hmm.. det återstår att se! haha!
efter ha lämnat in jackan på ett annat ställe drog jag hem till danne..
där jag visste att mina jeans låg :P haha!

vi drog senare till svängsta för att käka pizza! :P
Jag, johanna, mange, bobby o danne!
blev lite tvpspel spelande, mys hos sandra, och ut på compa!


det blev en rolig o trevlig kväll utan alkohol denna fredagskväll! det ni! :D
Tack så mkt för en trevlig kväll allihopa!

Bilder finns att se:
knasisen.bilddagboken.se




Så håll tummarna gott folk!

Kommentarer
Postat av: sanne

Hej karlsson

tänkte bara säga att vi troligtvis inte kan komma på er fest... vi skA i väg från fredag och kanske stanna till lördag då... har vi planerat det sen fleera månader tillbaka kom på det idag tyvärr kram

2009-01-31 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback