suuur, irriterad!!

jävla va sur jag är. haha

jäkla skit bredbandsbolaget!

här ha man vart utan internet hela dagen nästan..

så hade man det för en stund..

såg att johanna hade fått ett litet svar på annonsen :P hehe

o sen stängdes nätet ner igen, precis när jag va klar för att publicera ett blogg inlägg..

fy tusan vad arg jag blir/ är!

jag som va så dukitg innan o drog ut sladdarna o satte i dom igen..

o vips så hade vi interenet igen..

o sen bara dog det igen..

mallan blev arg o ringde mange ( som bor i samma område.)

Han hade med problem..!

då var/ år det alltså bredbandsbolaget som ha fel..

gaahh! se till att fixa det då?

databeroende människor som mallan..

dom är inte o leka med alltså. haha!

fast hmm..de finns ju mkt man är beroende av. haha! grr!

men interenet är en sak..
så snälla kom tillbaka nu på heltid ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback