sjuk o ledsen..

ja nu är jag faktiskt ledsen..
min första lediga helg på typ 5 helger..
då går jag o bli sjuk.. genomförkyld :-(
fan hata detta..
o varför blir man så känslig när man e sjuk? haha
jag tål ingenting idag!
Kollade på ''stomp the yard'' innan, den är ju inte ens sorglig.
jo ngn scen va väl det.. o jag bölade! hehe.
lipade till det! hehe. jag lipar ju för ingenting idag. haha
satte på en gammal film mie hade gjort till mej..
minnen från typ 04/05.. då kom det med en skvätt tårar.
jag va tvungen att ringa min älskade o saknade lilla vän i skåneland :P hehe!

vad e det med mej? haha!
ja jissunam, man slutar aldrig att förvånas!
iaf inte över malin karlsson..
det var inte igår malin kröp ner i sängen med pyjamasen på kl 18!
kryss i taket ;D o ha legat där sen dess!
men innan det jobbade jag trots att jag mådde skit..
o tur va väl det, för det va tydligen en fika på 60 pers som alla hade glömt bort..
som lilla jag fick ta hand om :D kul när man må såhär.
men de gjorde inte så mkt. snälla sofi hjälpte mej..
o alla tyckte synd om mej ;-) hehe. synd bara att de inte hjälpte mej att bli bättre!
man hann inte mer än innanför dörrarna innan min babe ringde..
så då begav jag o johanna oss till spritan införskaffade oss lite gottigt..

efter spritan tog jag mej en visit inom mitt andra hem, haha.
APOTEKET!
jag införskaffade mej massa
tuggtabletter, c-vitaminer, hosttabletter, nässpray :P haha!
ja jag satsa på att bli frisk nu :D hehe!
inte för att jag hosta så mega mkt längre.. bara näsan o ögonen som är jobbiga..
men i förebyggande syfte liksom :D hehe
så nu har jag druckit honungsvatten hela kvällen och knaprat c-vitaminer
( dom ska jag fan börja ta varje dag o se om man bli ngt friskare även efter denna sjukdomen. hehe )
så dricker man för mkt honungsvatten så bli man ju pissnödig så då måste man springa o pissa hela natten..så nu får jag nog inte dricka mer. suck! haha.
allt e så besvärligt nu :D haha!
sen gick jag hem igen efter apoteket, tog ett bad o sen hamnade jag i sängen som sagt med pyjamasen på! :P hehe

så ha inte vatt vid datorn på hela dagen förrän först nu! :D

denna helgen va så planerad:
skulle förfesta med Johanna babe här i k-hamn. sen skulle vi åka med bort till k-stad, festa och utgång!
men istället ligger man här :-(
och imorgon skulle/ SKA det bli party med johanna mfl! det ska bli det!! jag vill det o satsa på att vara bättre imorgon! :-)
o i så fall ska vi ha jävligt roligt :-)
HAR SETT FRAMEMOT DENNA HELGEN SÅÅÅ MKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback