promenad :)

ja jisses..nu kom man precis hem..
har vart ute och gått nu i typ 2 timmar med martin :P
trevligt värre..
först gick vi strandpromenanden, sen gick vi runt stan.. sen tillbaka till näsviken..
där jag dumpade min goda vän vid sin cykel!
Vi tänkte våldgästa sandra med..men hon är väl iväg o jobbar.. :P hehe!
massa roligt snack. minnen, fylla, östersjö osv!
Tack för en trevlig promenad min vän :)


sen nu kom man hem.. o ska snart ut igen..
ska ner o handla lite gottigt med ann-sofi..
sen börjar spakvällen :P hehe. mysigt värre :-)
blir nog rödhårig tror jag.. :P hehe. men får se..

åsch..ibland önska man att man hade en bil..hahaha!
nejnej..mallan ska blir mer motionärisk.. nu får jag skärpa mej ;-)
hmm..vi får väl se vad de blir för gott inhandlat på CG då :P hehe!



ha de så bra.
Pussis!






vissa människor förstår jag mej inte på..
säger en sak..men visa en helt annan..
jag e trött på såna människor..

såna går mej på nerverna! bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback