ont i ögonen! suck!

har haft problem med ögonen nu i ca en vecka..
får typ anfall i dom? haha.
de gör ont o rinner.. massa när jag får det!
sen går de över.. illa illa..
i morse när jag vaknade så sved det ganska mkt i dom..
så jag ringde läkarstationen.
men de tyckte inte att jag behövde kolla upp det..
för antingen va det i samband med min förkylnig som de ha satt sej i ögonen..
eller så var det allergi!
Så har det inte gett med sej tills förkylningen släpper så ska jag få testa allergidroppar. suck!
menmen..nu vet man det!
Jag skulle skölja ögonen i kallt kokt vatten med.. så skulle de rena lite. :)
så får hoppas att det snart går över då!
men enligt henne på läkarstationen så trodde hon att det va ngn allergi. jobbigt isf!


så vad händer för övrigt idag?
ska ut till audio video o lämna in mobilen igen.
sen blir det nog pulkåkning med Isac en stund. för han ha fått ny pulka :D
o efter det vet jag inte.. kanske lite häng med johanna? :) hehe!
Bli kanske att lämna bort min dator idag med., sista försöket nu alltså!
Hoppas på att ngn mer ringer om aston o försöka få tag på en som redan ha ringt på han! :-)





hatar när folk säger saker om / till mej som inte är sanna..
jag tar illa upp!!






o hur kan du inte se det vi ser? respektlösheten!
jag är orolig för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback