nyvaken i röran :P haha

vaknade nu i mitt röriga rum..
hade tänkt o skriva ngt smart jag låg o tänkte på..
ett bra blogginlägg..
men glömde vad det var.. haha!
så tänkte skriva..om det jag ann-sofi ojohanna pratade om..

VAD GÖR MAN FÖR ATT INTE TRÖTTNA PÅ VARANDRA?
det e en mycket bra fråga tycker jag..
är det så att det räcker med att bara ha kärleken för varandra?
nej det tror inte jag..de krävs lite mer än så..

det finns ju så mkt olika kärlek att ge.. vänskap, familjen. pojkvän osv!
Man måste ge och ta.. både i vänskap och förhållande..
man måste nog hitta på nya saker, förnya sej lite då o då i ett förhållande..göra nya saker..
även i vänskap tror jag det är viktigt.
Vara utan varandra ibland är också viktigt tror jag, så man får chansen att sakna varandra.
o inse hur mkt man betyder för varandra..
man måste även kunna prata med varandra om saker och ting.
Det är en av de viktigaste sakerna, så man inte bråka o skriker på varandra..
bättre att prata ut om saker o ting i lugn o ro!
för ingen gillar väl att bråka? ;-)
Ge och ta!
 älska!!!! :-)



Är det något som bör läggas till? :-)
hmm..

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tror att det är viktigt att man så ofta man kan berömmer den andra för hur bra den är på vissa saker och uppmärksammar småsaker.. Att man visar att man älskar den dels genom att tala om det och dels genom att visa det. Någon gång om man varit riktigt jävlig har jag köpt blommor till Robban för att visa att jag inte tar honom förgivet. Och att man inte bara ser den andres nackdelar utan att man tänker frammåt. Ok så här är det kan jag leva med det eller inte? Är det värt att bråka för det här? Och att man är rak och ärlig.. Vi tjejer förväntar oss att folk skall förstå vad vi tänker. Behandla andra som vi själva vill bli behandlade ... Att man kan se sina egna nackdelar också och ändra på sig, vilja anpassa sig till situationen det tror jag är viktigt och så klart det som du har skrivit ! trevlig helg kram

Postat av: Malin

BRA SANNE! jag håller med dej.. glömde bara att få med det ;) haha!

trevlig helg till dej md bruttan!

puss

2009-01-23 @ 17:36:23
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback