nöjd..?

innan idag när jag tänkte på hur bra man har det egentligen så vart jag nöjd  med livet o det är jag fortfarande :P

men idag är inte min dag :P
men såhär på kvällningen börjar saker o ting ordna upp sej..

innan hade jag tråkigt. tappade ut ett vattenglas på golvet, internet slutade funka o ja mallan blev helt enkelt en aning på dåligt humör och gnällig. haha!

pratade med johanna så nu ha man vart med henne hela eftermiddagen..
trevligt värre :)
blev en tripp till väggaskolan, nu jäklar börja malin karlsson ta tag i sej själv :D hehe.
projekt matte B och flytta hemifrån ska slutföras detta år!
efter denna trevliga visit och efter ett möte inbokat så begav vi oss till netto! :P
köpte lite strumpbyxor, haha!
det kan man aldrig får för mkt av :P
sen körde vi till coop.. där blev de med lite inhandlat :P haha!
o sen drivade vi hemåt. blev avsläppt här hemma..
gjorde mej lite mat..innan jag satte mej här nu o blev förbannad på bredbandsbolaget :P haha

ikväll får man se va som händer..
Cissi hade inte riktigt tid ikväll...
så man får se om det bli att hitta på ngt med babe eller om det bli en lugn-sittar-hemma-kväll :P
drygt i så fall! hehe
jag blir så rastlös :P haha!
men då kanske man ska ut o springa en runda? :P
näää..då kanske jag bli ännu mer snorlasse.haha. lika bra att hålla sej lugn denna veckan med. :P
tur att man ha ngt att skylla på ;-) haha!

tack o adjö för mej för denna stund! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback