mitt nya liv...

mitt nya liv..det skulle ju börja först nästa vecka..
men nejdå..det verkar redan ha börjat idag..
med solning :P hehe..
och imorgon börjar träningen!
träningen som jag skulle börja med först nästa vecka..

Blir träning imorgon med elin, jennifer och Linn.. :P
ska bli kul.. :-)
efter det blir det matdags, sen partydags med Elin! :P
skooooj!

o sen nästa vecka blir det några pass i veckan ska jag nog hinna med minsann :-)
nu börjar malles nya liv minsann..
det ni!
här ska konditionen förbättras.. o fettet förbrännas!
nu ska fittet bort som mamma säger :P haha!

o vet ni vad? det känns bra..
ska börja träna lite försiktigt med ngra pass i veckan..
innan jag går över till gym-träningen..
för då kanske jag hinner bygga upp mej lite sa elin. haha!
För jag klagade på att jag jämt blir sjuk när jag tränat på gym..
det blir jag alltid..
får alltid feber dagen efter.. så sjukt..
hur blir man av med det liksom?
ska man fortsätta träna ändå? trots feber?
så att kroppen vänjer sej vid träningen?

äsch..får hoppas helt enkelt
att jag inte blir sjuk om jag tränat upp konditionen lite.. :P hehe!
för min kondition är inget bra alls nu..! :P
illa illa..
men det är de snart ändring på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback