minnet..

ja minnet sviktar ordentligt denna gången..
det börja bli lite skrämmande det här..
att inte minnas så mkt när man ha festat..
har aldrig vart sån här innan.att ha så stora minnesluckor!
helt sjukt är det!
fast att jag ha ju dåligt minne när jag e nykter med..
jag får helt enkelt köpa ngt mot minnet ;-) hehe!
för dåligt minne ha jag la alltid haft..

nästa helg blir min vita helg..
ska inte dricka en droppe alkohol..
men frågan är..
palla man göra det ikväll då? :S njae...
har sjukt ont i huvudet nu , är bakis och för en gångs skull så ha jag lite ångest..
menmen..
man ha bara sej själv o skylla.
jag mår som jag förtjänar helt enkelt :P hehe!
skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
bara jag tänker på alkohol mår jag dåligt.
nej nu ska jag hoppa ner i bingen... o se en film!


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback