lång dag..

idag är en lång dag..känns som den är typ 44 timmar lång
istället för 24 timmar..
vet egentligen inte varför den känns så lång?
kanske för att man vaknade så tidigt och morgonen fick inte en så bra start?
och för att man egentligen inte ha gjort ngt vettigt idag?
förutom skrev på mitt cv!
som jag ärligt talat tycker blev riktigt bra..
men behöver hjälp med att formulera mej i ett annat cv..
så sis ska hjälpa mej ngn dag snart med det..
hade tänkt o åka dit nu ikväll o sen slagga där..
o så lämna isac senare på dagis.
men orkar inte det idag!
får sova här hemma i allt oväsen igen..
som man får höra imorgonbitti!!!! bläää!

vart på stan idag med me ann-sofi, trevligt!
allergidroppar blev inhandlade!
och ann-sofi har lite o klura på vad hon ska ge richard i alla <3 present..
sen mötte vi elin..
så hon hängde med på en fika..
sen följde hon med mej hem :-) hehe!
trevligt trevligt :)

undra vad man själv ska hitta på på alla hjärtans dag!
Jag ska nog göra en biltårta med hjärtan på. haha!
för på alla hjärtans dag har jag haft mitt körkort i 3 år!
Johanna babe, vill du komma  hem till mej o äta den med mej? :-)
sen kan du o jag ha myskvälll?
frossa i massa godsaker, ansiktsmask o övernattning? :D haha!
hade ju vart en mysig alla hjärtans dag..
alla andra ska väl vara med sina karlar!

o som vi bruka säga, jag och johanna är det tredje paret :D
när vi gick till bowlingen så gick först
det motionäriska paret: sandra o gårner
sen kom Jens och Sofia hand i hand,
sen kom det tredje paret hand i hand, jag och johanna! haha!

men vi va lika glada för det :-) mohaha!
och vi hade en rolig kväll =)

SÅÅ DET SÅÅ! :-) haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du o jag på alla hjärtans dag :)

2009-01-28 @ 09:48:44
Postat av: Malin

hehe. gött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback