kvällen igår.. dagen idag! :D

jag va taggad som tusan på att hitta på nått igår efter jobbet..
typ åka pulka, snöbollskrig o löjla sej lite. haha
men då ska tjejerna på dejting..
själv satt man o smsade i ett hörn. gafflade på som vanligt..
sen ringde Alle, så jag drog iväg med han istället o med Daniel och Nenne!
dom skulle basta..
jag satt o väntade..
träffade på lite annat folk där med. trevligt värre!
både tjejer o killar. bekanta osv!
trevlit trevligt.
sen spann de loss på vägen o lektes lite..
pojkar pojkar, ´vad ska jag säga om denna sak? haha!
det blev en trevlig o rolig kväll iaf..
trots att jag va mkt besviken o nere tidigare på kvällen!

man kom väl hem vid midnatt ;) haha!
satte sej vid datorn ett jäkla bra tag innan man hoppade ner i bingen
för att få sin skönhetssömn :D hehe!

Upp o hoppa idag..
skrapa rutorna på bilen..
va bara det att jag inte nådde överallt.. haha
jag nådde att skrapa förarsidan o passagerarsidan.. men mitten av rutan fick förbli snöig o frostig. haha
så det såg nog ut som två ögon framrutan :P haha!
o så en diggande malin med högsta volym på :P
jisses..hoppas ingen såg mig. haha
blev storhandel på axfood innan jag körde vidare till jobbet :P
jäkla bra kundservice där inne alltså..
jkag såg lagom förvirrad ut så en grabb ryckte in o visade mej haha..
o bar mina saker till jättevagnen..
det kallar jag KUNDSERVICE! :D haha!

anlände till jobbet.. skulle va duktig o backa in bilen för att lasta ut varorna..
men ack nej..då stod en bil ivögen.. så jag vågade inte ge mej på backningen! haha!
Elin J och Lisa fick hjälpa mej :P
sen parkerades bilen på sin plats.. jag vågade inte köra in den där ifrån jag tog den. haha
så de ansvaret la jag över på mats :-)

sen ha dagen flytit på... med min snälla Jennie! :P
tvättning o skurning av golv stå nu på schemat innan hon bege sej hemåt den där lilla krabaten :P


pratat med ericsson nu med. ska upp till audiovideo sen med pappa.
han kommer o hämta mej idag o ge mej mina papper!!!
nu jäääklar ska saker o ting hända, HOPPAS JAG!
jag orka inte med telefonen!! blää!!! vill ha en ny nu. en FUNGERANDE!!!
aja...vi får väl se va som händer o sker!

Nu ska vi ta hand om tvätten !
kram o heeejjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback