hemkommen..

ja nu är man hemkommen från jobbet..
kom hem för ca 20 minuter sen!
elin hade lite saker kvar att göra..
sen råkade lite nycklar bli inlåsta.. o ja..värsta kalabaliken.. hehe.
som typ hela denna kvällen ha vart..
massa öldrickande, en som vrickade foten o fick åka till sjukhuset osv!
ja jissunam..hehe!

jag stannade helt enkelt kvar med henne då hon hade lite kvar att göra..
och hjälpte henne stänga ner placet :P
o sen tog jag lite snålskjuts av henne hem.. gött!
slippa gå hem i 9 minus grader. fyy, kallt! hehe!

men imorgon ska jag nog både gå dit o hem..
motion kallas det :-)
de lär inte hinna bli så kallt till kl 16?! :S

eller johanna ska vi till sysset imorgon?!
jag ringer dej imorgonbitti! ;-) haha!

ja..så idag har man jobbat mellan 14- 00.30
+ att jag hade en ny på jobbet idag med..
ja..puuh..!
skönt att äntligen fått komma hem!
blir att hoppa ner i bingen nu o försöka få lite sömn..
för tro det eller ej. jag e faktiskt ganska så trött.
jobbat i 10, 5 timmar så kanske inte så konstigt! ;-)

o imorgon börjar den efterlängtade helgen :-)
wehoo.. mallan ser framemot allt denna helgen..
ska bli så roligt :-)
o det skönaste av allt är att jag e ledig på söndag ;-) hehe! gött!!

nej...nu får vi höras imorgon mina trogna läsare..
hur har er dag varit?
kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback