godmorgon världen.

äntligen lite ledig.. ha sovit ut.. :)
gick o la mej vid 23 tiden igår med huvudvärk o tandvärk!
o vaknade nu vid kvart över 10. gött :)
sovit ut :)

igår vart det pulkåkning på schemat efter jobbet :-)
oh nej.inte med isac. haha. utan med johanna o mange! :P haha!
vi begav oss till nytorpet i mörkret. det va ingen bra idé..
backen va brant..
mange fick en jäkla fart på sin snowracer.
o johanna satt o guppade på tefatet o skrek som faaan, haha..
såg ut som en liten vante som flög :P haha!
guuuh va jag skrattade.. tefatet gick sönder. haha!
ojohanna ramlade flera ggr, lite fel typ av skor i snön :P

vi åkte iväg till kohagen istället o levde rullan där =)
sjukt kul.. skrattade så tårarna rann vid vissa tillfällern! haha!
äkta glädje med vännerna kallas det <3
vi åkt ett tag. mange o johanna drack lite varm choklad innan vi begav oss! haha!
raggarunda runt torgrt o stan.. o sen hem till sin gosiga lilla binge :-)



idag blir det pulkåkning med Fisac :)
det ha jag lovat honom. han ha fått ett tefat av pappa med :-)
så nu ha vi både pulka o tefat idag :D
hoppas johanna lyckas låna en unge ;)
så hon o jag kan iaf försöka va lite vuxna o barnpassning :-)


tjohopp. nu ska jag städa, duscha. lunch. pulkåkning!
sen blir det stan med johanna :)
------------------------------------------------------------------------------

i förrgår blev det lite partyparty och en tripp till granada :-)
ditresan va jag lite skraj. eller rädd med andra ord. en del kör som idioter :)
men påvägen hem gick de bättre för de bytte chafför. puuuuh! :-)
kom hem klockan 6 igen ! jag va inget bra sällskap  i bilen på vägen hem.
haha. jag sov hela tiden :-)
på efterfesten med :P haha. jag va en mkt trött människa!
men en riktigt kul kväll hade jag iaf :-)


ikväll vankas de kanske lite party med. men tro jag avstår i så fall :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback