det här med fördomar..

varför har man så mycket fördomar egentligen?
eller ja..de flesta har det..
bara för att man är bög är man äcklig då?
dom är väl människor som alla andra...
bara att de inte tycker likadant som dej..
likadant med religioner, ska man bli utstött bara för att man inte tro på samma sak?
utlänningar? måste man alltid dra alla utlänningar över en gräns..
dom är så äckliga.. och tafsa på en på krogen?
alla gör väl inte det, eller? här e en sån sak, man kan inte dra alla över en gräns egentl.!
och för den delen tafsar väl svenska killarna med?
eller har jag fel?
har man hört ngt om någon..?
ska man då döma ut den personen?
bara för att.....
när sakerna kanske inte ens är sanna..
nej jag ha lärt mej mer än så...man ska dömma efter sin egna uppfattning
men visst en del ändra man aldrig uppfattning om men då ha man iaf dömt efter sin egna uppfattning
och inte massa prat!
man ska inte dra alla över en gräns..
Sån är jag, det måste man vara i denna lilla skitstaden!!
där alla vet vilka alla är praktiskt taget!
det är ngt jag har lärt mej iaf!
man ska inte lyssna på allt man hör osv!

de kan lika gärna visa sej att vara tvärtom med.
att man liksom hört så bra om ngt/ ngn men när man gör/ träffar det/ den
så visar det sej att det är värsta skiten!! :S
nej jag vet att det inte är lätt alla gånger o inte döma ngn..
men man måste försöka gott folk!

tänk på den ni!

nu ska jag sova!
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback