dagen..

ja dagen började med som vanligt..
sitta en stund vid datorn o nu kom man precis ut ur duschen. skööönt :)
blir en tripp bort till Bennys för att hämta en banankartong tro jag så jag kan fullfölja min städning ;) hehe!
senare idag, blir det en snabb visit på stan... :P med elin. ;-)
ska införskaffa oss lite gottig.. o jag kanske ska köpa lite saker på lindex med?! :-)
får se...ska fundera lite på det ;-) hehe

efter detta blir det väl att promenera hem igen..
vad man sen ska göra får man la se :P hehe
får nog städa en aning till alltså..
blir kanske filmtittning med J och J ikväll?! haha
eller vad tycker du johanna? :-)
man får se vad dagen o kvällen har att erbjuda helt enkelt...

eller vad säger ni folket? :P
vad känner ni för? :-)






elin says (21:18): vad gör du?
Malin || -.. says (21:18): städar.. så jag e seg på att svara
Malin || - . says (21:19): kommer till o från till datorb
elin says (21:22): haha lungt
elin says (21:22): jag borsta tänderna emellan
Malin || - says (21:23): haha.. det ska vara vi till att haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback