trött som tusan..

nehe..nu blir det att hoppa ner i bingen..
är trött efter en fullspäckad dag..
jobbet och sen blev det hem till mamsemums..
fotade lite möbler som ska säljas..
sen hem.. plockade lite här hemma..
sen blev det att vila till älskling kom hem..
då började matlagningen.. jajamen..det blir päemos och korv. mums! hehe

efter det kom mamma o pappa ner med lite saker och köksgardiner sattes upp..
med tomtar på. hihi.
sen blev det att fortsätta plock i kartongerna.
jisses vad grejer vi har. det var roligare att flytta hit allt än att packa upp allt..
visserligen så känns de roligare nu när man ser att kartongerna börja försvinna.
och lyan börja bli riktig mysig.. både jag och jesper trivs än så länge JÄTTEbra..

en liten andningsstund o vilande 5 minuter i soffan innan man fortsatte igen..
jeppe mätte lite här o var i lägenheten o jag plockade, och fyllde i mina akassa-papper.
så då saknades bara frimärke..blev en promenad till hemköp med älsk..
sen vidare upp till sofia.. :D hehe.
imorgon blir det att kolla efter en 2 meter Majken till henne, grr :P hehe.

nej nu blir det bingen för min del. är mega trött..
och ska upp tidigare än planerat imorgon då gubbarna kommer..
och ska kolla på vårt golv.. samtligen sätta in badkar och ny toalettstol..
ska bli riktigt niice :)

godnatt på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback