tisdag.

dagarna fortsätter att gå..och jag med dom :P hehe

helgen har vart kanon bra.
i fredags morse kom gubbarna med vårt badkar och vår nya wcstol.. :)
efter det installerats cyklade jag till jobber..
efter jobbet cyklade jag hem till älskling som jag visste skulle vara hemma.
mysigt att veta att han är där när man kommer hem :-)
han kom hem tidigare för vi körde till ikea och skulle shoppa loss :P
vilket vi gjorde..
vi var inte tillbaka i karlshamn förrän vid 21. 30 :P
det blev soffbord, badrumsskåp, avlastningsbänk till köket osv osv. :P
vi kom hem.. kom på att vi glömt köpa hyllplan till badrumsskåpet.. suck.
men så typiskt oss.. köper hälften glömmer hälften. haha
det är vi i ett nötskal..
( men som tur var tänkte vi, jespers föräldrar skulle dit dagen efter..så de kunde köpa det åt oss..
men de slapp dom för när vi öppnade badrumsskåps-kartomngen låg de hyllplanen där, puhhh!
)

så när vi kom hem..satte vi ihop möbler till halv ett på natten.. fixade och donade..
sen blev det att hoppa ner i bingen o få lite sömn..

lördagen kom..
det blev att vi var på stan en runda, vi var på jysk, alla gardinerna ströks,
hängdes upp, de 6 kartonger som fortf. inte packats upp satte jag i en hörna.
Jesper körde o hämtade johannes, jag damsög hela lägenheten,
plockade iordning de sista, fixade maten och tog fram den. dukade.
sen kom älskling hem igen :)
och han fixade sej i ordning, sen kom alla syskonen svensson :P
en trevlig kväll med mat, sprit, snax, snack, spel och utgång! :-)
sen sov Johannes här med.. vi hade lovat han en sovplats så så blev fallet :)
Hela kvällen blev riktigt trevlig, som vi snart ska göra om igen :D


söndagen kom..hela förmiddagen slappade vi..
sen gick jag en sväng på stan med emma <3
hon hängde med hem för att se lägenheten :P
blev glögg, kaffe och pepparkakor till fika..
sen beställde vi mat, käkade.
sen åkte jag emma jocke och jesper o glodde på bion.
den tredje filmen ''luftslottet som sprängdes''
den var bra, men helt klart den sämsta av de 3 filmerna.

sen åkte vi hem.. myste lite innan vi gick och la oss!
o så vart det ny vecka..

idag ligger man hemma och är sjuk typ..
är genom täppt i näsan, hostig och riktigt trött.. :/
hoppas det släpper snart..

Puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback