orken fann jag..

japp orken fann jag..
så jag gick bort till hälsobutiken o skulle se om de hade en produkt men de hade de inte..
så de skulle beställa hem de :Phehe.
häftigt :P
efter det blev de en o annan julklapp inhandlad..
sen inom ica o sen hem..
då vart jag helt slut när jag kom hem..
så vilade ngn minut..
plockade undan och donade här hemma..
sen blev det bak för hela slanten..
så nu har jag bakat kanelbullar..
och mitt i bullbaket kom mormor o mamma :D mkt trevligt!
fick en söt liten julblomma :-)
och de hann smaka en bulle innan de gick hem igen :P
och nu har jag gjort kola. mums!

efter allt detta bakande är jag i kroppen helt slut..
och feber igen.. får feber vid minsta lilla ansträngning. sjukt jobbigt..
men ja..de e bra att det finns alvedon och ipren iaf :P hehe.
ska vila en stund..så får man se om jag mår bättre..
tänkte göra lussebullar nu med..
men ha ingen ork kvar och dessutom ville älskling vara med o göra dom.
hinner inte göra dom ändå nu innan han kommer hem :P hehe
stod att de skulle ta två timmar att göra..
så jag ska vila nu, göra soppa, så ska vi käka när älsk kommer hem..
sen blir de lussebak för hela slanten om jag orkar.. :S

nehe..nu blir de ryggläge på soffan.. i mitt mysiga vardagsrum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback