Kristiansstad

idag blev det en shoppingdag med johanna mange och mie i k.stad.
då ingen ringt in mej för jobb! typiskt, hoppas jag får lite mer jobb denna månaden iaf.

aja..iaf, en tripp till k-stad.
Var faktiskt tvungen att köpa lite julklappar då jag inte får några pengar förrän vid jul!
inte så kul att har alla julklappar kvar att handla dagen innan julafton direkt..hehe.
så det e skönt, köpte lite till honey och lite till mormor.
även ett linne inhandlat till mej själv :P hehe!
vi åt och fikade oxå i kstad.
träffade på Bg och Emma med, mkt trevligt!

en tripp hem..
och älskling var söt nog och hade gjort mat och lagt upp så fint på ett fat
i kylen som stod och väntade på mej :-P

imorgon är det röntgen som gäller.
hoppas det går finemang. även papper till akassan ska fixas imorgon o man hoppas på att läraren har svarat på mitt mail imorgon..
ska även fixa en julklapp till till älskling <3 hihi
ska även försöka mej på julskinkan utan rumpa imorgon :P hehe
och göra nya kolor för de är slut :P hehe!

jag trivs verkligen i min vardag nu.
det är snart jul, vilket jag ääälskar,
det har snöat både idag och igår.
längtar till helgen när granen ska in..
ska blir så fruktansvärt mysigt, då kommer nog julkänslan infinna sig ännu mer.
och ännu mysigare i vår fiiiina lägenhet.
trivs enormt bra här.
Har en underbar pojkvän, bra familj, min underbara mormor o farmor
och de underbara vänner man har..! :-) dom som verkligen bryr sej om en!

Tack för ni finns!

tillbax till soffan och dumburken... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback