julen är snart här.

julen är snart här.
massa snö, julgranen uppe o massa mys.
men julstämningen är inte på topp och jag har långt ifrån handlat klart alla julklappar.
de får jag göra dagen innan julafton när pengarna kommer. :P

var på stan innan idag en sväng..
jisses vad folk..
jag fruktar för att springa omkring o köpa julklappar när pengarna kommer.
det lär vara mer än jag som kutar omkring liksom :D hehe!
usch ja, men de kan de va värt kanske :P

är det ingen som ringer in mig för jobb imorgon heller så blir det knäck o kakbak imorgon :-P hehe
plugg och kanske även träning.

nu ska jag vila en stund. är så trött..
o så kommer älskling snart hem..

imorgon blir det hem till farmor en runda :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback