tisdag..

tisdagen e kommen och med den kom regnet..
usch fy o blä..
det blev att åka buss till jobbet :P hehe
arbetsdagen gick över och mamma fick komma o skjutsa hem mig..
för jag slutade tidigare idag o orkade inte vänta på bussen..
kom hem till min jeppe..
så nu har vi tvättat, ätit. legat och myst, småpratat och nu haft fruktstund :D hehe!
så gott med frukt och mkt nyttigare än godis :-)

imorgon vankas det en ledig dag och även torsdag ledig :-)
på torsdag blir de även fika med sanne och käller..
sen fira mamma oxå :-) så då blir det god saker :-) hehe. mums..
nästa vecka börjar träningen.. jag har planerat in träning nästan varje dag nästa vecka..
nu när jag änrligen fått ett schema eller så på gymmet..
ska bli skönt att komma i trim :-)

neej nu ska jag återgå till att mysa med min älskling <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback