måndag och ledig.

skönt att börja veckan med en ledig dag..
idag blir det att gå på utvecklingssamtal vid ett tiden..
så får man se hur det går..
sen ska jag träffa en ny lärare om inte utv-samtalet tar för lång tid! :P hehe!

åh..jag har sån lust att shoppa, vill åka till Gina tricot! :P hehe
och H&M :P så kul att shoppa, iaf om man hittar ngt...
det gjorde jag ju inte förra gången jag shoppade :P hehe!
men nu är shoppingsuget på hugget och jag vill iväg o shoppa lite :P hehe!

helgen har vart kanon :-)

ifredags blev det film, vin och slapp på soffan med jeppe och morgan.

i lördags blev det lite förfest här hemma, sen hamnade vi på fest hos christian,
sen ringde honey och andy som hade suttit hemma hos andy hela kvällen o glott på fotboll
och ville komma..självklart fick dom det..
sen blev det utgång :-P
en riktigt kul kväll, med bra sällskap, god dricka och mkt dans :-)

igår slappade vi mest..med mkt vatten och en o annan ipren :P
och mkt sömn :P haha! man mådde som man förtjänade, eller hur hun? haha!
bakisar som tusan..
men det var det värt :-)

ha en bra dag..
hör av er om ni vill hitta på nått?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback