helgens bravader är över.. :P och ny vecka..

japp nu e helgens bravader över minsann :p hehe!
 och jag har nästan hunnit med allt de jag skulle denna veckan..

* skicka in nya papper till a-kassan

* göra klart de sista uppgifterna på kursen (har en uppgift kvar)
* tvätta
* söka jobb
* ut och gå
* träna på gym 2 ggr. (har bara hunnit träna en gång.)
* Ta reda på saker på vux. kanske ta tag i ngn mer kurs o läsa?
 * Klippa mej och färga håret.
* kräftskiva till helgen :-)


helgen har vart bra..
i lördags vart det  en runda på stan med älskling.
systemet, handlade osv.
sen kom vi hem och gjorde paj, gjorde oss i ordning och åkte till mörrum.
Kräftskiva.. Mkt mkt trevligt :-)
blev en mkt hård kväll..så söndagen låg vi mest o slappade :p haha!

det var en kul kräftskiva och kväll med alkohol, sång, god mat, kul sällskap,
airhockey-spelande, brännässlor? (usch de kände jag i söndags,haha ), krogen, fyllemat osv!
riktigt trevligt och rolig kväll! :-)

idag gör jag inte allt för mkt..
ska ta o duscha nu..
sen blir det nog en runda på stan, sen ska jag hem o byta på Blixten :-)

det är de jag ha planerat idag :-)
ha de så bra.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback