weho!

imrron bär det av mot new york! ska bli så otroligt roligt.. det är ungefär nu jag börja bli uppspelt! :-)
så mkt att se, så mkt att göra.
så mkt att hinna med de dagarna när vi är där innan vi bege oss vidare till miami beach :)
vi är i NY till den 9nde sen vidare mot miami och är där tills den 19nde! sen åker vi hem och är hemma igen i sverige den 20 nde! =)

känns så overkligt fortf. att vi verkligen åker imorgon!. helt känsloladdad :D haha! guuh..så kul det ska bli! :)

sitter o lyssna på Sarah Mclachlan på youtube och tänker på resan.
hon är bra! ska snart sova..är ju en lååång dag imorgon! :D
jag hoppas bara att orkanerna är borta tills vi ska till miami!
läste på aftonbladet ''En farhåga är att Hanna ska nå det tätbefolkade Miami-Fort Lauderdale. ''
vi bor ju ganska så nära Miami-Fort Lauderdale.
Och ska dit o shoppa :P hehe! 
lite nervös är man juh.
Likaså nervös för flygresan och alla mina allergi o andra tabletter jag har med mej..
har ju inget recept på det..
så får hoppas de i tullen inte säger ngt?
eller att det går bra iaf?! NERVÖS!!!
UPPSPELT, UPPRYMD, JA ALLT! SKA BLI SÅ KUL O SE ALLA HÖGA BYGGNADER I NY, OCH GROUND ZERO OCH F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback