vilken dag!

ja jissunam vilken natt o dag! hehe! natten på flygplatsen va inte alls bekvämt men vi överlevde! :)
Miami är coolt! inte riktigt som jag tänkt mej men vi ha ju inte hunnit utforska stället än... poolen är fin o mysig här på hotellet! :-)

hmm..ja..nu ska jag berätta om denna lapp som satt på vår bil.. :-) det var en sån lapp vi alla älskar, BÖTER! haha..
vaaaad faaan..! Ja det var det vi tänkte.. och så fattade vi inte varför vi fick böter så vi traskade bort till en polisbil som stod lite längre bort men de va ingen polis närvarande..hehe.. så vi ställde in gpsen att hitta ett hyrbilställe med samma företag som vi hyr bil av o körde dit.. men när vi väl kom fram så fanns de inget sånt ställe där..? hmm..mysko.

vi gav upp, körde hem. Vi var tvugna att lämna varorna.. Handlade jättemkt..nu när vi ha kyl o eget..så tänkte vi att vi sparar in lite pengar på att slippa sticka o käka allt ute.. så en dunk apelsinjuice, en vattendunk, bröd. pålägg, topps, morötter, och självklart lite starkare grejer som cider, öl o vin är insatt i kylen :-) Jag köpte äben hårspänne, (billigt) undervattenskamera o en nagelklippare, för jissunam va långa tånaglar jag fått!! ;-)

Medan jag satte in varorna så kom spirre fram till varför vi fått böter, det va för att skattemärket va utgånget! så han ringde  hyrbilsstället där vi hämtat ut bilen! O så fick vi köra dit o jaa..vi fick en ny bil, en jeep att köra omkring i! snacka om jag blev glad. en jeep.coolt juh. hehe!  men sen kom vi på, den dra säkert massa mer i bensin..? hahaha! aja..nu har vi den iallafall!

sen nu kom vi hem efter att ha vart där okollat in vårt shoppingställe imorgon.... så sätter jag på tvn, så funkar den inte längre...hmm... vi traska bort till receptionen. Killen följer med oss tillbaka med, men nej han får inte heller fram ngn bild! baar ljudet... Han går in till sej men hans tv funkar.. så efter 2 min ringer det i vår hotelltele.. Han frågar om vi vill byta rum eller att dom kommer med en ny tv till imorgon istället!   Lata som vi är orkar vi inte asa runt på allt igen och tömma kylen på alla saker, åh nej..ngn måtta får de va! meningslöst o besvärligt...
hmm...

hahahahhaa..nu fick vi dock tillbaka bilden på tvn efter spirres bankande på den :-) hahaha! Det är ju bra!
men guuh..vilken dag!
Trötta som ja jag vet inte vad..blir att sova tidigt idag och hinna med massa imorgon..
vi kollade vädret innan och de verkar som det ska regna imorgon så då ska vi passa på att shoppa gärnet :D yeaaah!

Hur är vädret där hemma?
Hoppas allt är bra med allt o alla, o att djuren sköter sej :-)

over and out :-)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Namehhh! :-) Ni behövde väl inte betala böten hoppas jag!? HÄr i Karlshamn e de sol idag å rätt varmt faktiskt. Imorn ska jag till R-by. ;-) Får se hur de går... :-) Du shoppar ngn snygg (röd, märkes) väska till mig va? HAHA! :-) Parfym? At Night med Naomi Campell luktar för jädrans gott. :-P Hoppas ni har det bra kära syster! Kram från oss. Mormor hälsar och isac oroar sig mest för dej hur de går att flyga uppe i månen. Han tittar på himlen å undrar när du ska komma hit igen. :-) haha!

2008-09-11 @ 13:51:43
Postat av: Mamma Ewa

här regnar det av och till, eftersom jag har jobbat natten så händer inte så mkt. syskonen har skola o brian är i norway, så inte mkt aktion på denna sida atlanten. hoppas ni får en bra shopping dag. kram

2008-09-11 @ 15:51:49
Postat av: malle87.blogg.se

nepp..vi behövde inte betala böterna..vi fick bara en ny bil :P hehe! ska se om jag hittar naomi till dej :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback