vilken dag!

guuh..i morse va det riktigt jobbigt att ta sej ur sängen.. usch fy o blä säger jag åt den saken..
så såg man honey ligga där o sova så sött..
ville bara hoppa ner i sängen igen..
men icke sanicke..det blev till att cykla till jobbet..
på en blöt sadel dessutom som helt plötsligt har blivit hög? haha
Jag tror ngn har höjt min sadel..
för nu når jag knappt ner till marken.. jaja..sånt är livet..

det mesta på jobbet idag har vart förberedelse tills imorgon.
Kommer bli en tung dag imorgon!
Har dukat för 144 personer idag, helt själv! tog sin lilla tid..
Vid tio -tiden idag var det mina ögon som ville gå igen..
men nee..det var bara till att fortsätta jobba o se glad ut :P hehe!

Ganska skoj ändå, har tydligen en ny, praktikant eller vad det är..
Men jag fattar inte vad hon säger. haha! inte ett ord jag begriper.. hmm.. märkligt..? haha!

aja..så är fallet.. nu ska jag upp på stan ngra ärende..kan ju alltid hoppas att honey vill följa med?

ha de så bra så länge..
puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback