trötta! tidsomställningen..

o jissunam vad det här med tiden är jobbig..vi kämpar för tvivlat för att hålla oss vakna på kvällarna...
idag är det ngt sjukt jobbigt! Christian är sjukt seg..men det är bara för att han inte passade på att sova/vila när vi andra gjorde de..då satt han vid datorn ;-)
Själv har jag sovit mkt, har sovit sen de förra inlägget så typ i 3 timmar..för att orka med att fest, gå ut ikväll! Men jag är ändå trött, det är jobbigt.. ögonen går igen på en fast man inte vill :P
Fattar inte det..varje gång ja har sovit här vakna jag med värk i knäväcken. hahaha!
helt mysko!
Spirre skrattade åt mej innan när jag steg upp för jag gick som en gammal tant o knakade hela jag :D haha!

Jonte är hur pigg som helst! - spirre! -spirre? ska vi spela lite ? äsch..ni måste bara ställa om er.. kom igen nu! hahaha!
Han är rolig han! och vi turister är bara trötta vi vid denna tiden på dyngnet här! Klockan är ju bara 22 här!

Spirre har övergått till sängen nu, haha..han ligger o glo på när jonte spelar för han orka inte själv ;-)

det är sånt tråkigt väder ute med.. storm och massa regn! och vi ha ju inget paraply heller då spirre tog sönder mitt fina nya :D haha! så det blir ett projekt i sej att laga..eller får vi köpa ett nytt...
eller pappa..de kanske blir ditt projekt att laga mitt paraply när jag kommer hem? haha!
Vi räknade ut innan att vi har gjort av med 78 dollar var på dessa dagarna vi har vart här, inte så jätte mkt. vi räknade på 100 dollar per dag innan vi kom hit!! :-)


nehe...nu ska man nog ta en kall dusch..för även om de regnar är de kvavt och varmt!

Ha det så bra allahopa!
Over and out! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback