Trött!

Idag har vi hunnit med mkt! sett mkt!
Orkar bara inte skriva om det nu..ska sova nu för vi ska upp kl 6 imorgon bitti och sen åka vidare till miami!
Lite orolig för det är man juh! Jontes kompis familj bor där o de hade köpt halogenlampor och massa grejer nu innan stormen/orkanen slår till..
hmm.vi får hoppas på det bästa.. nej nu ska jag sova klockan är ganska så mkt!

Jag har iaf uppdaterat mej på bilddagboken. ngra bilder på den 6 sep och bilder från CONEY ISLAND på den 7 sept!

Ha de så jättebra!


familjen...gillade ni det förra inlägget? HAHAHAHAHAH!


kraaaaaaaaaaaaaaam!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Hallo barnen, gud va avundsjuk jag blir på er båda allt ni har hunnit med under dessa dagar.... fin bild på karlssons hahaha. här är allt som vanligt magda var hos aston ett par timmar igår och hon ska vara hos honom ikväll när jag och alex är på skolträffen på kreativum,, det är du väl ledsen för att du missar malin??? hoppas er resa till miami går smärtfritt, vi hörs igen snart.

2008-09-09 @ 11:25:24
Postat av: malle87.blogg.se

hejsan! Ja det har vart väldigt mkt att se och göra i NY, vi har haft det jättebra! okej. Vad bra att hon är hos honom så han slipper va själv så mkt. Hur sköter han sej? det finns leksaksmöss till han i garderoben i hallen´om han verka ha tråkigt! Ohh jaa..jätteledsen ewa ;) hehe! eller inte! Ja jag hopas med på en smärtfri resa..men planet är ju instället så vi flyger inte förrän 19.20 ikväll! trist men så är fallet! ha de så bra. kramar från oss!

2008-09-09 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback