solig dag

Igår blev det verkligen shopping om man säger så ;-) hehe!
Malin är nog en shoppoholic alltså, hahaha!
Jaomen..jag köpte en hel del, nöjd som tusan med mina inköp!
Köpte två sjukt goda parfymer, kläder, väska osv!

sen efter flera timmars shoppande begav vi oss hemåt igen,.. o när vi kom ut från shoppingcentret sawgrass mills sprang de en massa ödlor framför fötterna på en.. creepy! hehe...
Jag stannade o tog kort så klart ;-)

idag har vi bara legat o slappat vid poolen hela förmiddagen o fått lite färg :-)
vi ska snart köra en runda, till ocean drive o kolla in uteställena för ikväll tänkte vi gå ut :-) kuuuul!
Imorgon blir det nog att åka till discovery park el. seeaquarium park! ska bli såå sjukt roligt :)

ha de så fint så skriver jag snart igen :)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback