new york- miami?

åhh, så tråkigt missat en dag i new york, och en dag Miami! blää!
det suger!!
men frågan är vad man har att vänta sej i Miami sen? när vi väl kommer dit?
översvämning? saker överallt? eller har orkanen ens vart där? hmm..

nu har nog Jonte slutat jobba så vi ska nog bege oss hem till honom iaf trots att det kommer bli dyrt för oss..
menmen..vad ska man göra? hmm..ja vi får se hur vi gör! spirre ska försöka nå honom nu igen!

åhh..vi såg framemot miami nu juh... så skönt att få eget rum osv! :)

Pratade med mamma innan..
nu är det bestämt! :-)
VI SKA FÅ MORMORS POTATISMOS OCH PAPPAS NYGJORDA BIFFAR NÄR VI KOMMER HEM!
muuuuuuuuuuuums!
det är ngt jag ser framemot ;-) hehe!

ha en bra kväll allahopa..eller rättare sagt, morgon hemma i sverige nu juh ;-) hehe! ja iaf nästan!
missa inte mitt andra inlägg jag gjorde.. jätte inlägget :-)


det bästa i NY att uppleva: Minnesgrejen för WTC o se alltihopa! se alla byggnader osv! coolt!
Det roligaste: CONEY ISLAND!
Det sämsta: inte så god mat och att planet är inställt.. SNYFT! o den dåliga guiden som fick oss att somna ;-)
Det värsta jag gjort i NY: ÅKT THE CALCONE! fyy fan!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

hallo på er, jag har varit sååå orolig o ledsen för er skull. kunde inte sova efter att jag pratat med christian.helst skulle jag vilja åka o hämta er!!!! hoppas att flyget går idag som de lovat er. jag ringer er igen o kollar. tur att du inte nappade på blinddaten malin eller kanske inte? du kanske tog adjö av en ev. ny karriär inom modebranschen hahaha.

2008-09-10 @ 11:44:11
Postat av: malle87.blogg.se

tjotjo!

men ewa, vi klarar oss, behöver inte oroa dig! :) Ja jäklar i att med, där missade jag min stora chans.. attans! hahaha! men jag föredrar nog hellre restaurangbranschen än gå in där med den läskiga personen :P haha!

2008-09-10 @ 12:08:33
Postat av: Cilla

Calcone? Haha hette den inte cyclone? E du trött syster? :-) Hoppas ni kommit iväg nu!

2008-09-10 @ 17:36:31
Postat av: malle87.blogg.se

haha..jo jag va jätte trött då :P

2008-09-10 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback